wtorek, 22 kwietnia 2014

Moja ierwsza notka!!!!


Jestem Marika Tachibana, ale mówcie mi Marie - miło mi wszystkich poznać ;*

 

Jejku, dziś postanowiłam zrobić swój blogowy debiut! Siostra mnie zachęcała mnóstwo razy do blogowania a mnie zachęcało to coraz bardziej i oto jestem ^^  

Tak, moja starsza siostrzyczka długo utrzymywała swój blog, nawet nieraz jej pomagałam, ale teraz ma na to za mało czasu, więc zastanawiałam się czy aby czasem go po niej nie przejąć - jednak tak w końcu wyszło, że założyłam swój własny, no <3 A z jakiego blogaska moja siorka jest to pozostawmy na razie tajemnicą ;*

Nie wiem o czym mogłabym tu pisać, bo początki zawsze są trudne.... Hmmm.... Tak jak to wspomniałam w zakładce "O mnie" uwielbiam koty, stokrotki, mangę oraz anime! Straszny ze mnie otaku ;>

Jestem strasznie nieśmiała, ale jak niektórzy wiedzą potrafię być uparta i twardo postawić na swoim, a jak coś mi się nie spodoba..... powrzeszczeć i pomarudzić, cóż ;P

Lubię mieszać fikcję z rzeczywistością - baaaardzo często! 

Moim ideałem chłopaka jest oczywiście mój skarbeńek Raku-sama (zakochana forever) *.* Oczywiście jesteśmy już zaręczeni ;)))

  Nie widzieliśmy się 10 lat, uwierzycie?! To dla niego właśnie zmieniłam swoje zachowanie na bardziej kobiece i zapuściłam też włosy.....Jednak często nie udaje mi się opanować i powracam do starych mniej dostojnych nawyków ^^"" Mu to wcale nie przeszkadza tak jak mi nie przeszkadza, że nie pamięta wszystkich szczegółów naszej starej znajomości ;)) Jest cudowny <3


Notki u mnie będą pojawiały się co niedzielę (przynajmniej postaram się wrzucać je regularnie). Będzie to coś w rodzaju pamiętnika, ale jak zabraknie mi pomysłów to poradzę się siostrzyczce i ona już coś wymyśli ;D
Tyle tytułem planów wstępnych prowadzenia bloga ;)

Piosenka na ten tydzień;

Ostatnio ciągle tego słucham - przy niej mam ochotę tańczyć ;-)


6 komentarzy:

  1. Serdecznie witamy na bloggerze, Mariko-chan *tuuli* ♥. Też uwielbiam kotki ^^. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że Twoją siostrą jest Aggie, bo wydajecie się podobne - ciekawe, jak bardzo się mylę xD. No cóż, życzę wytrwałości w blogowaniu i mam nadzieję, że dasz znać o następnej nowej notce ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. ohayo Mari Mari <3
    nie jestem pewna, ale może znam z blogaska twoją siostrzyczkę :)
    blog to sama przyjemność <3 ze swoim nie potrafię się rozstać. Możliwość zapisania swojego słowa i powiedzenia tego co się podoba jest naprawdę świetną sprawą :)
    a i jeszcze blogerzy <3 można tu spotkać naprawdę świetnych ludzi :)
    pozostaniemy w kontakcie?
    uwielbiam pozytywne osoby a czuję przez monitor że ty właśnie jesteś jedną z nich :)
    p.s. też kocham koty ^^
    jestem straaaaszną kociara :3
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Na początek chciałabym bardzo podziękować za komentarz :*
    Ojej, jestem ciekawa, kim jest twoja siostrzyczka. xd Hm, mam swoje pewne podejrzenia, no ale zobaczymy. ;) Oh, przypominasz mi "starą" mnie. Też kiedyś byłam bardzo nieśmiała, ale gdy przychodziło co do czego to stawiałam na swoim. Teraz jestem nieco inna, może trochę odważniejsza, może trochę bardziej obojętna... Hm, ciężko to opisać. :) Haha, słodki ten Raku-sama :3 Ucałuj go ode mnie!
    Trzymam kciuki i liczę na to, że blogowanie ci się spodoba i zostaniesz tu na dłużej. ^^ Ganbare!
    Byłabym wdzięczna, jakbyś informowała mnie o nowych notkach. :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No, więc witaj w świecie blogerów :D ciekawi mnie, kim jest twoja siostra.
    Nisekoi. Hmmm. Oglądałam tylko 2 odc. i średnio mi się podobało, ale może później jest fajniej :D. Pozdrawiam, będę częściej wpadać i obserwuję <3
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Poszerz bloga, bo jak się wstawia komentarz, to nie widać połowy kodu z obrazka ;) ewentualnie może zlikwiduj ramkę spamu.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to na początek witam w blogowym świecie.
    Najlepsza rada jaką mogę ci dać to pisz o tym, o czym masz ochotę. <3 Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej. :)
    No i pytanie, jaki clampowski artbook posiadasz, bo jestem ciekawa? ^^
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń