wtorek, 6 maja 2014

Giveway - konkurs z bloga Airu

Jak sam tytuł wskazuje piszę dziś dodatkową krótką nocię, ponieważ natrafiłam na ciekawego bloga ;)

Mianowicie:  http://itscutebubbles.blogspot.com

 Autorce życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i dalszych sukcesów oraz jeszcze większej ilości obserwatorów ;* 

Zaintrygowały mnie nagrody, bo uwielbiam takie kawaii  rzeczy, ale jak to bywa niestety nie mam szczęścia i jeszcze nigdy nic nie wygrałam, cóż ;P Kto wie, próbować zawsze warto....

A oto banner tego konkursu:


Uroczy nekuś, prawda? Jak ja uwielbiam wszystkie koty <3

W sumie to na tyle w tym wpisie chciałam przekazać, do usłyszenia w weekend ;D

5 komentarzy:

  1. Ja również kocham koty. :3 Sama posiadam tak owe zwierzątko. Cieszę się, że bierzesz udział w rozdaniu i oczywiście życzę powodzenia. Może akurat się uda. ^^ Oczywiście obserwuję Twojego bloga i czekam na następne notki. :3


    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię kotów D: wolę psy!
    Powodzenia na giweawayu ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię koty, ale jeśli chodzi kogo bardziej wolę to jestem za psami XD
    Życzę powodzenia w konkursie, może wreszcie wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również biore udział w tym konkursie ^^
    nagrody są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się nigdy nie udało nic wygrać(iДi)Ale postanowiłem wziąć udział, a nuż może tym razem się uda, zawsze warto próbować ≧(♥ ▽ ♥)≦
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń