sobota, 7 czerwca 2014

Durarara i Kamisama Hajimemashita


Wiem, miałam pisać tą notkę w zeszłym tygodniu, ale po prostu albo nie miałam czasu, albo mi się po prostu nie chciało ;P Także ostatnio telefon mi się popsuł i nie mogłam go podłączyć do kompa, by wstawić fotki, więc wszystko razem złożyło się na to, że notka jest właśnie dzisiaj ^^

Obiecałam przedstawić dwa artbooki oraz moją mini kolekcję dotyczącą obu serii tak więc zrobię to w tym wpisie, ale na początek pochwalę się wygraną drugiej nagrody w Givewayu Airu! To moja pierwsza nagroda, a jest taka kawaii *.* 

Przesyłka dotarła cała i zdrowa dosyć szybko ;D Piórniczek/portfelik jest mega japoński, a notesik z zakładkami przylepnymi przyda mi się do notatek - wręcz skaczę z radości XDD




Jeszcze troszkę rzeczy niezwiązanych z tematem, ale to też obiecywałam niektórym, więc wybaczcie, po prostu muszę wstawić ;>

Oto fotka mojej pluszowej Black Rock Shooter - mała, ale za to dobrze wykonana:


Żeby nie było, że całą kasę wydajemy na artbooki i gadżety warto też przedstawić naszą kolekcję mang z ostatnich czasów! Było parę nowości, które ze siostrzyczką zdobyłam odwiedzając sklepik komiksowy na mieście ;))


Tak więc mamy pierwsze tomy: Attack on Titans, Olimpos, Seven Days i Doll Song.


Teraz po kolei.....

Jeszcze nie zdążyłam przeczytać, ale zapowiada się podobnie jak w anime. Kreska może lekko nie przekonuje, jednak fabuła i bohaterowie to wynagradzają (choć jeszcze nie wszyscy się pojawili, bo to dopiero pierwszy tom) ^^ Z tego co się domyśliłam to ten tomik kończy się na połknięciu Erena przez Tytana, więcej spoilerów nie dam ;)


Manga liczy dwa tomy, dlatego znalazła się w naszej kolekcji, też jeszcze nie czytana, ale zapowiada się ciekawie;> Ostatnio polubiłam takie greckie klimaty - pewnie zostało mi po fazie na Magi.... a chłopak na okładce bardzo mi przypomina Kouhę-sama Rena czy któregoś z jego braci XD


A to przeczytam przy odrobinie wolnego czasu - pierwsze lekkie yaoi w naszej kolekcji. Manga ma mieć dwa lub trzy tomy.... Kreska taka sobie, słyszałam jednak, że fabuła jest ciekawa i to bardzo zachęca ^^ Cóż, poczytamy zobaczymy ;p

Jest to koreańska manhwa (odmiana mangi, ale w układzie zwykłym książkowym, a nie odwróconym jak mangi). Kreskę ma oryginalną, fabułę niczego sobie, fantastyczną. Większość bohaterów nie jest ludźmi, główna bohaterka jest lalką stworzoną przez ducha zamieszkującego drzewo śliwy. Było troszkę smutnawo w niektórych momentach, ale także wiele śmiechu - zwłaszcza kłótnie egzorcystki z kotem, a raczej chłopakiem zmieniającym się w kota XD Trudno to wytłumaczyć, trzeba przeczytać samemu ;-)



Kiedyś też pisałam, że pokarzę kolekcję przypinek (zawieszek jak to ujęłam ;P). Skompletowałam w kartonik wszystkie nasze małe przypinki i o dziwo trochę ich było.....




Zbierałyśmy to dwa lata, znamy wszystkie postacie i zawsze do czegoś się przydają. Jestem dumna z tak licznej kolekcji, jednak trzeba uważać, by nie odpadały, bo łatwo można którąś zgubić.....

No i kartonik na przypinki:


Hehe, nasz kochany Alibaba, główny bohater z Magi (oprócz Alladina) - lubię goooo ;3 I jeszcze parę innych osóbek.... na przykład takiego Titusa, Judala, Kouhę.... <3

 Dobra, starczy tego! W końcu tytuł notki jest zupełnie inny, więc skupmy się na tym co powinnam była dać tu od początku!!!! <przywołanie do porządku, by nie rozwijać tematu Magi> ;P


Kolekcja Durarara!

Moim ulubionym bohaterem z tej serii jest niejaki Izaya Orihara, więc to głównie z nim i jego rywalem Shizuo mam większość gadżetów ;D Zacznę od poduszki, którą siostrzyczka dostała od przyjaciółek po pewnej aferze (one często mają jakieś sprzeczki, które zazwyczaj kończą się wymianą mangowych rzeczy) i pluszowego alterego Izayi - Psychodelic:



Uroczy jest, prawda? *.* Poducha ma dwie strony, na drugiej jest właśnie Shizu-chan - oni są rywalami, taki układ pasuje idealnie!


Do szkoły używam też torbę z tym Psychodelic, bardzo pakowna choć na to nie wygląda na pierwszy rzut oka;) Wygodne jest to, że napy do tej torby są wymienne, więc mogę co jakiś czas sobie zmieniać wzór i ludzi zadziwiać XD Obecnie mam jeszcze jedną napę z Erenem, Mikasą i Levi z Attack on Titans (fotki nie robiłam, bo nie chce mi się wszystkiego z szafy wyjmować), a planuję kupić też niebawem jakąś z Magi (najpewniej z Alibabą) ;P

 Muzyczna torba, hehehe.....


Zapomniałam w kolekcji Fairy Taila o gumowym breloczku z Happy przy mojej torbie, więc tu go przybliżam. Wiadomo, uwielbiam koty <3 Jego i ten z Frugo zdobyłam dawniej na niedzielnej giełdzie! Może i ten z Frugo nie jest mangowy, ale że jest oryginalny i pasuje do całości dlatego też się tu znalazł;>




W kolekcji nie mamy za wiele figurek, <a już na pewno z tych większych> tu w temacie jednak dobrze odnajduje się jedna z nich, którą uwielbiałam jak miałam fazę na Durarara i nawet dziś na nią patrząc nie pozbyłam się tego uczucia. Figurka Izayi świetnie się prezentuje, tylko co do wykonania mam lekkie zastrzeżenia ;/ Bo na przykład nożyk i komórka ciągle mu z ręki wypadały, więc musiałyśmy te drobiazgi przyklejać.... albo podstawka nieco niestabilna.... lub sama wymiana ręki ledwo się trzyma >.< Reszta jest okej i świetnie przedstawia Izayę na luzie - w końcu taki ten informator ma charakterek ;D







Jeszcze dwie przypinki z Durarary, w tym ta większa należy do mojej siostry, a mi się bardzo podoba, więc sobie pożyczam....




I przechodzę do artbooka upolowanego rok temu na Allegro za przestępną cenę bo tylko 30 zł na niego wydałyśmy choć jest w nowiutkim stanie! Cóż, widać ktoś pilnie potrzebował kasy i nie liczył się z wartością przedmiotu, miałyśmy farcik XD 

Tak wygląda jego obwoluta:





A w środku też ma zdjęcia niczego sobie, wybrałam te najlepsze ujęcia:








Było wiele innych, ale jestem leniuszek, więc nie chciało mi się aparatem klikać ;P Są też japońskie opisy każdego odcinka z osobna, więc łatwo mi się zorientować, który odcinek o czym opowiadał i jak chcę sobie jakąś scenę przypomnieć to tylko zajrzę do artbooka - wtedy od razu wiem, który to odcinek i włączam go w kompie, a nie przelatuję wszystkie po kolei. Serio, to znacznie ułatwia sprawę!


Na zakończenie wątku Durarary daję jeszcze z artbooka seiyuu moich ulubionych postaci -Izayi i Kidy Masaomiego (ten tez był przystojniak z ciekawym charakterkiem i cudownym głosem):



Hmmm.... w tym temacie trudno mi było się zdecydować na utwór z filmikiem, po głosowaniu i krytycznym wyborze przez nas obie jednogłośnie uznałyśmy, że to będzie najlepszym wyborem:


Dorzucam do tego jeszcze piękny głos Kidy Masaomiego, bo naprawdę warto sobie tego monologu na początku piosenki posłuchać.... <3



I na koniec filmik, z którego się uśmiałam jak nigdy XDDDDD




Teraz druga część notki chociaż nie będzie ona zbytnio rozbudowana, bo z Kamisama mam tylko trzy rzeczy....

1. Poducha z Tomoe (mojej siostry, ale co tam -pożyczamy sobie ^^) Fotki z naszą psinką Dią, bo nie chciała zejść z kanapy ;P







2. Przypinka z Tomoe - niepozorny drobiazg, ale zawsze liczy się za gadżet z anime ;)



3. Ostatnie, a najważniejsze - artbook!

To jego śliczna romantyczna obwoluta z parką głównych bohaterów ;D


A w środku opisy po japońsku każdego bohatera z osobna, ja wybrałam tylko właśnie Nanami i Tomoe:




W artbooku znajdują się też opisy wszystkich odcinków - ta scenka z randki należy do moich ulubionych:



Czym byłby artbook bez fotek? Tu znajduje się ich wiele, ale wybrałam tylko te najlepsze z nich ;>








Dodatkiem do całości jest płyta z soundtrackiem, openingiem i endingiem - brzmi sobie cały czas w naszym odtwarzaczu CD i wygląda też bardzo kawaii ;3



Filmikiem na zakończenie całej notki będzie..... takie zakręcone coś z w klimacie Kamisama Hajimemashita:


Tyle na dziś, do zobaczenia w przyszłej notce - coś w niej nowego wykombinuję, ale tematu na nią na razie nie zdradzam ;D



6 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej ^___^!
    W ogóle, że się tak spytam, bo bardzo mnie to ciekawi. Ile masz lat :3?
    Dużo nowych i ciekawych mang - ja ze względu na brak funduszy żadnych dawno nie kupowałam D: muszę sobie zarobić.
    Chętnie bym przeczytała Doll Song!
    MATKO, ile przypinek D: ja mam kilka i na razie wiszą nad biurkiem, bo nie mam odpowiedniej torby do nich XD
    Durarara! - kto nie kocha Izayi <3? Bardzo fajne gadżety.
    Mam identyczną przypinkę jak pokazałaś! Tą z Izayą i Shizu!
    Uwielbiam Kami-sama hajimemashita! Tomoe jest słodki. Oczekuję niecierpliwie na następną serię :c ukradnę ci tego artbooka, no normalnie!
    Długa, ale bardzo fajna notka! Zazdroszczę Wam gadżetów :c ja chociażbym chciała, to sobie na coś takiego nie mogę pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę?! Wydawało mi się, że masz mniej! Nie chodzi o to, że dziecinnie piszesz, ale tak... słodko! XD (jesteś ode mnie w sumie o 2 lata młodsza ^___^ - ja niedługo kończę 20 - w październiku). Myślałam też, że twoja siostra jest młodsza!
    W sumie kierunek fajny - czemu nie! Na maturze życzę powodzenia ^___^ ja swoją zdawałam w tym roku i była straszna, ale za rok powinniście mieć fajną, więc nie ma się czego bać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wygranej w konkursie i gratuluję. <3
    O jejciu u Ciebie jak zawsze tak dużo gadżetów.
    Ja jeszcze Tytanów i Seven Days nie zamówiłam, uchhh... Musze to nadrobić!
    O yaay, tyle rzeczy z Drrr. Ta figurka Izayi to oryginał? Bo jeśli tak to trochę dziwne, że ma aż tyle wad.
    I tyleee przypinek. Mi zostały chyba tylko 3 bo reszty się pozbyłam. >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wygrana - notesik obłędny!
    Łoo, sporo tych gadżetów, mnie zawsze szkoda kasy na nie :D
    Ciekawa jestem Doll Song i Olimposa, ale trochę poczekam zanim je dostanę w łapki ^^
    Tytani do ósmego tomu to całość anime, dobra powtórka przed ciągiem dalszym. Wydanie polskie pewnie będzie wychodzić przez kilka lat! Cieszę się, że skusiłam się na angielską wersję :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wspaniałe :O Cudowne kolekcje!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wybrania nagrody :D ciekawe kto dostał trzecią :)
    Black Rock Shooter jest boska *.* uwielbiam ją a z takim pluszakiem
    mogłabym spać całe dnie i noce <3 a ile przypinek :o mam o wiele mniej, ciągle się wymieniam ze znajomymi :D
    kolekcję z Drrr tez masz nie złą :D tak wielka kolekcja że tylko pozazdrościć :) wszystko jest boskie i słodkie <3
    moja jest dużo mniejsza, może też kiedyś wspomnę o niej na blogu :)
    zaciekawiła mnie Doll Song, bo pierwszy raz spotykam się z tym tytułem :)
    a wygląda na taki który jest w moim typie :)
    pozdrawiam cieplutko mycho :)*

    OdpowiedzUsuń