sobota, 21 czerwca 2014

Obrazki optyczne


Wiem, znów długo nie pisałam, ale teraz dopiero mam chwilkę wytchnienia ;) Na szczęście już wszystko pozaliczałam i za tydzień mam upragnione wakacje ;D Hurra!!!  Może też skrobnę też coś na blogu Gekkostate, ale to dopiero jutro, więc też ktoś może tam zainteresowany zajrzeć.....

Dzisiejsza notka jak zwykle z początku będzie o naszych gadżetach i codzienności, a po tym przejdę do właściwej treści XD Ostatnimi czasy znalazłam sporo obrazków, które oszukują wzrok i wybrałam te moim zdaniem warte uwagi. Zapowiada się duuużo do oglądania, ale zapewniam, że nie będzie nudno! 

Tak więc pogoda była słoneczna i gorąca z przelotnymi opadami, więc znów herbatki poszły w ruch ^^

Najbardziej smakuje mi ta mangowa, nic dziwnego, że została szybko pusta, szkooodaaaa ;/

Oczywiście nie obyło się tez bez stosownej przegryzki, więc zajadałyśmy się japońskimi ciastkami
z truskawkowym dipem - pychotka <3



Z wydarzeń to ostatnio odwiedziłam Empik w centrum Plaza, gdzie kupiłam sobie taką śliczną skarbonkę - Japonkę pasującą do tej mojej siostrzyczki (stara kartka kalendarza i inne niepotrzebne rzeczy w centrum fotki to u mnie standard ;P):

 A to mojej siostry Aggie:

Ach, czyż obie nie są słodziutkie i urocze? *.*

Kupiłam też najnowszy magazyn Arigato ;> Najbardziej ucieszył mnie artykuł z Noragami, Yato dai ski ;* Szkoda, że więcej o tym nie napisali, ale skaczę z radości bo jeszcze podobno wyjdzie drugie OVA do tego anime - jak dla mnie spokojnie mogliby wydać mangę po polsku i jeszcze stworzyć drugi sezon ;D



Może i moje zakupy były drobniutkie, jednak jestem z nich zadowolona ;3


Obecnie czytam mangę, która nawiązuje do rzeczywistych wydarzeń i chociaż zalicza się do tych z lekka historyczno-politycznych jest bardzo ciekawa i do głębi poruszająca. Mianowicie.....


Kreska jest bardziej karykaturalna, a treść trochę groteskowa w niektórych momentach. Jednak to opowieść o ciężkich czasach, pokonywaniu przeciwności losu i dramacie ludzi zamieszkujących wtedy tamten obszar. To dopiero pierwsza część, ale zapewne szybko wezmę się za kolejną (a jest 10 tomów). Jeśli ktoś jest ciekawy szczegółów ataku bomby atomowej na Hiroszimę oraz zmartwień ludzi z nim związanych to bardzo polecam...... tylko trzeba się przygotować na ogromną dawkę wzruszenia ;) A jak ktoś nie lubi czytać zawsze może obejrzeć dwie części anime tej historii w mocnym skrócie ^^ (2 movie)

 No, to już wszystko ze wstępu notki, czas na właściwe rozwinięcie! Przedstawiam obrazki poruszające gałki oczne XD

Po tym serio można mieć objawienie jak się na to gapi a później patrzy na ścianę ;o


Twarz z profilu, ale i połowa twarzy ;P


Mikołaj przynoszący śmierć -zgooon ;3

Pies pod kolor dywanu, a może dywan pod kolor psa? W każdym razie można bawić się z takim w chowanego, hehehe ;)

Drugi taki przypadek i piesek wtopiony w tło;>



Pieska rączka ^^

Statek płynie jak się bliżej przyjrzeć

Głębia tunelu wciąga

Trybiki się poruszają




Takie koło do roweru by się przydało XD


Normalnie tajne zejście przez dywan o.O

OKOnie XD





Fazujące, obracające się i oryginalne jak w wesołym miasteczku ;P


Ten stragan z warzywami jest bardzo niezwykły, czyżby ktoś tam....leżał???


Tygrysek wychodzący z obrazu, ktoś ma talent malarski ;)


Na pewno to nie jest facet z brodą, tylko facet z kobietą z długimi włosami XD


Ktoś znany się ukrywa w kropkach ;P


I taki uroczy kaczko-króliczek ;3

To już wszystkie zjawiska optyczne i zaskakujące, jak Wam się podobały? ;D Możliwe, że niektóre tak dobrze nie działają, to zależy od wzroku czy tam czegoś innego w mózgu....

Nową notkę postaram się dać jak najwcześniej jednak jeden weekend czy dwa trzeba będzie zapewne poczekać - może też będę miała do tego czasu lepszy aparat, ech, nic pewnego ;p

Jako, że mam teraz fazę (oprócz Magi i Noragami).... To jest coś na co mam fazę poza tymi??? TAK! Akuma no Riddle i zabójcza odważna, wyluzowana i troszkę chłodna Azuma Tokaku:

Jejku, ona obroni słodką Haru zawsze i wszędzie przed tymi groźnymi, morderczymi laskami z Mrocznej Klasy. Wbrew pozorom trochę do Revy z Black Lagoon jej brakuje, ale lubię takie męskie bohaterki dobrze posługujące się bronią - podziwiam je bo ja zawsze jestem ich przeciwieństwem (aczkolwiek bardziej delikatnym, uroczym, a czasami wrednym XD)....Wczoraj obejrzałam finał Akuma po angielsku (dziś już polska wersja będzie więc zapewne obejrzę) i byłam zszokowana! Czy Tokaku zabije Haru, którą od początku serii tak zaciekle broniła czy też zobaczymy inne  niespodzianki (takiego widoku i obrotu sprawy się szczerze nie spodziewałam) - to trzeba obejrzeć samemu bo nie znoszę spoilerować ;P Niech nikogo nie przeraża, że to yuri bo moim zdaniem to nie jest żadne yuri, a przyjaźń pomiędzy dziewczynami i sporo dobrej akcji trzymającej w napięciu przez wszystkie 12 odcinków. Oprócz przytulenia wdzięcznej Haru do Azumy i odważnych deklaracji Tokaku (typu "obronię Haru bez względu na wszystko") nie ma tam żadnych pocałunków ani czułostek (chyba, że zaliczyć kissa w wodzie by komuś nie zabrakło powietrza, choć takie coś zdecydowanie nie zaliczam do miłości yuri, nie wiem jak inni).

Filmikiem na dziś będzie takie coś krótkiego z Haru i Tokaku, a piosenka Arvil Lavigne "Hot" też ostatnio słucham przez cały czas ;> 
  



5 komentarzy:

  1. Tak więc miłych wakacji życzę <333.
    Chcę spróbować yam yam D:
    Te skarbonki są takie urocze aaaaaaaa *___* chcę takie! Ale empik najbliższy 60 km ode mnie :c
    Ach, Arigato. Zawsze jak byłam w empiku to je kupowałam ^__^. Mam ich wielki stos na szafce.
    Te obrazki mnie przerażają D: (ale te słodkie pieski mnie rozbawiły haha). Moja głowa pęka od nadmiaru optycznych obrazów XD.
    A, no właśnie miałam zacząć oglądać Akuma no Riddle! (Revy z Black Lagoon <3 kocham ją).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze tydzień egzaminów, więc zazdroszczę, chciałabym już wakacje. >.<
    Też widziałam tę skarbonkę kiedyś w empiku i również straszliwie mi się podobała! Jest prześlicznaaa~ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą mangą o Hiroszimie, a widziałaś anime na jej podstawie? Strasznie realistyczne. Świetne te skarbonki! :)
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy nie mógł doczekać się wakacji i tego odpoczynku :)
    pyszności te słodyczki i herbatka *.* a skarbonki są wręcz przesłodkie :)
    Ta manga o Hiroszimie, ostatnio oglądałam Boso przez Hiroszimę, tak mi się skojarzyło, swoją drogą polecam, świetne anime!
    niesamowite te obrazki, często spotykałam podobne na kwejku albo joemonster :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń